Çağrı Merkezi: 0850 309 84  96

400 TL üzeri tüm siparişlerde kargo ücretsiz

Suç işlemek amacıyla örgüt kurmak, dolandırıcılık, teşekkül halinde kredi kartı dolandırıcılığı, bilişim sistemlerinin banka veya kredi kurumlarının araç olarak kullanılması suretiyle dolandırıcılık nitelikli dolandırıcılık hileli davranışlar ile bir kimseyi aldatıp onun veya başkasının zararına olarak kendisine veya başkasına bir yarar sağlamak.

Kredi kartı sahteciliği çeşitli şekillerde görülebilir:
– Başkasının kredi kartı bilgilerini kullanarak alışveriş yapmak.
– Kendi veya başkasının kişisel bilgilerini ve kredi kartı bilgilerini başkasına bildirmek.
– Sahte kredi kartı kullanmak.
– Mağaza ve müşterinin önceden anlaşıp alışveriş yapması veya tanıdıklar arası kredi kartı ile alışveriş yapmak.
– Önceden anlaşılıp sadece tek bir firmanın kredi kartı sistemini kullanmak.
– Kredi kartı firması veya organizasyon tarafından kanunlara aykırı kredi kartı kullanıldığının fark etmek.

Kredi kartı dolandırıcılığı ile ilgili şikayet ve yakalanma durumunda;
– Serdar Hakan Akademi tarafından ürünün gösterimi ve satışına son verilir.
– Serdar Hakan Akademi tarafından üyelik iptal edilir.
– Kayıt ücreti ve servis ücretinin geri iadesi yapılmaz.
– Yetkililer tarafından soruşturma açılır.

Uzun süre siteye giriş yapmayan kullanıcıların üyelikleri  dondurulmaz. Üye girişi yapıp hesaplarını tekrar kullanabilirler. 
Not: Şifrenizi unutmanız  durumunda tekrar talep edebilir, sonrasında dilerseniz sistemde kayıtlı olan bilgilerinizi değiştirerek işlemlerinize devam edebilirsiniz.

Serdar Hakan Akademi’in belirttiği kuralların ihlal edilmesi durumunda üyeliğiniz askıya alınabilir veya iptal edilebilir. Üyelik Sözleşmesi’ni  inceleyip kuralları bilmeniz ve işlemlerinizi bu kurallara uygun olarak gerçekleştirmeniz gerekir. 

Üyelik iptal edildikten  sonra siteye tekrar  kaydolunabilir. Ancak yeni üyelikteki tüm süreçlerin yeniden yapılması gerekir. Daha önceki üyeliğe ait üyelik bilgileri, kuponların geri dönüşümü yoktur.

Serdar Hakan Akademi üyeliğinizi, Hesabım menüsündeki Üyelik İptali sayfasından silebilirsiniz. 
Hesabınızı bir süreliğine kullanmayacaksanız üyeliğinizi iptal etmenize gerek yok. Daha sonra alışverişe kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.  
Önemli Not: Tamamlanmamış siparişiniz varsa üyelik iptali gerçekleştirilemez.  
Serdar Hakan Akademi’de tüm üyeler, eşit ve güvenli alışveriş için belirli kurallara uymalıdır. İhlal durumlarından bazıları şöyledir;  
– Serdar Hakan Akademi dışında  satın alma işlemi gerçekleştirmek için mağazaya site dışında işlem gerçekleştirmeyi teklif etmek.  
– Kanunlara ve site kurallarına uygun olmayan davranışlar göstermek. 
– Mağazanın satışını sabote etmek amacıyla istenmeyen bir ürüne ödeme yapmak. 
– Yorum ve puanlama sistemlerini web sitesi dışı amaçlar için kullanmak. 
– Sürekli sipariş iptal ederek ipariş iptalini sürekli yaparak kasıtlı şekilde ticarete engel olmak 
– Farklı üyeliklerle kampanyalardan yararlanarak usulsüz kupon kullanımı yapmak.

Adres bilgilerinizi, Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasından değiştirebilirsiniz.
Sipariş verdiğiniz ürünün teslimat adresinde değişiklik yapmak istiyorsanız Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasını açın. Değiştirmek istediğiniz siparişin üst tarafında bulunan adres alanını tıklayıp bilgileri düzenleyebilirsiniz. Mağaza siparişinizi onaylayana kadar adresinizde değişiklik yapabilirsiniz. 

Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasından kayıtlı tüm adreslerinizi görebilirsiniz. Kayıtlı adreslerinizin alt kısmında yer alan Geçerli Adres Yap linkini tıklayıp seçim yapabilirsiniz. 

Fatura adresinizi, Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasından fatura adresinizi tanımlayabilirsiniz. Fatura türü seçimini de adres bilgilerinizi girerken yapabilirsiniz. Unutmayın, en fazla 10 adres girebilirsiniz. 
Fatura adresinizi teslimat adresiyle aynı seçebilir veya farklı bir adres girebilirsiniz. 
Sipariş verirken Adres Seçimi aşamasında Yeni Adres Ekle butonuna basıp yeni adres ekleyebilir veya kayıtlı adresleriniz arasından seçim yapabilirsiniz. 
Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasında yer alan Yeni Adres Ekle butona basarak teslimat adresi ve fatura adresi tanımlayabilirsiniz. 
Önemli Not: Teslimat adresi alanına en fazla 10 farklı adres ekleyebilirsiniz.
Hesabım menüsündeki Üyelik Bilgilerim sayfasından aşağıdaki konulardaki iletişim izinlerini değiştirebilirsiniz:
– Kampanya haberleri
– Sepetteki ürünlerin hatırlatılması,
– Kargo bilgilerinin iletilmesi,
– Favori ürünlerle ilgili bilgilendirme,
– Diğer pazarlama faaliyetleri 

Telefon bilgilerinizi, Hesabım menüsündeki Üyelik Bilgilerim sayfasından değiştirebilirsiniz. 

Teslimat adresinizi,Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasından değiştirebilirsiniz. Kayıtlı adresinizi, sağ alt kısmında yer alan Düzenle linkini tıklayarak güncelleyebilirsiniz.

Hesabım menüsündeki Üyelik Bilgilerim sayfasından değişiklik yapabilirsiniz. Yeni bilgilerinizi girdikten sonra Kaydet butonuna basmayı unutmayın. 

Hesabım sayfasındaki sol menüden Şifre Değiştir sekmesini tıklayıp yeni şifrenizi girebilirsiniz.
Belirleyeceğiniz şifre;
– En az 6, en fazla 15 karakterden oluşmalı.
– !, @, $, %, ^, &, * karakterleri içermemeli. 
– Sadece rakamlardan oluşmamalı.
– Türkçe karakterler bulunmamalı.
– Aynı karakterden art arda 3 veya daha fazlasını bulundurmamalıdır. 
– Büyük, küçük harf hassasiyeti vardır. Caps Lock tuşunun açık olup olmadığını kontrol edin. 

Üye girişi yaparken şifre alanının hemen altındaki Şifremi Unuttum linkini tıklayın. Açılan penceredeki kutuya siteye kaydolurken girdiğiniz e-posta adresinizi yazın ve Gönder butonuna basın. Şifre yenileme linki, e-posta adresinize gönderilecektir. Linki tıkladığınızda sizden yeni şifrenizi girmeniz istenecektir. 

Serdar Hakan Akademi’de farklı e-posta adresleri ile birden fazla üyelik oluşturabilirsiniz. Ancak aynı e-posta adresi ve telefon numarası ile sadece bir üyelik gerçekleştirebilirsiniz.

 

İnternetten güvenle alışveriş yapmak için bu ipuçlarına göz atabilirsiniz.
– E-posta adresinizin şifresi ile Serdar Hakan Akademi üyelik şifrenizin aynı olmamasına dikkat edin.
– Şifrelerinizi ardışık sayı ve kolay tahmin edilebilecek şekilde belirlemeyin. Şifrenizi diğer kişilerle paylaşmayın.
– Kişisel olmayan bir bilgisayardan Serdar Hakan Akademi hesabınıza giriş yaptığınızda siteden çıkarken mutlaka Üye Çıkışı seçeneğini kullanın.
– Kablosuz ağ bağlantısı kuruyorsanız modem ayarlarınızı üzerinden bağlantınız için bir şifre belirleyin.
– Serdar Hakan Akademi şifre, kart bilgisi gibi bilgileri e-posta yoluyla talep etmez. Böyle bir durumla karşılaşmanız halinde  lütfen Canlı Destek veya Çağrı Merkezi aracılığıyla bize bilgi verin.
– Anti-virüs, casus yazılım ve güvenlik duvarı gibi yazılımlar kullanarak güvenliğinizi en üst düzeye taşıyın.
Hesabım menüsünden Serdar Hakan Akademi ile ilgili işlemlerinize kolayca ulaşabilirsiniz. 
– Siparişinizin durumunuzu kontrol edebilirsiniz.  
– Satın aldığınız ürün için kargo takibi yapabilirsiniz.  
– Alışveriş yaptığınız mağazaya puan verebilir, ürünle ilgili yorum yazabilirsiniz. 
– İptal, değişim, iade talep edebilir, talebinizin durumunu takip edebilirsiniz. 
– Kuponlarınızı ve kullanım koşullarını kontrol edebilirsiniz. 
– Şifre, Teslimat Adresi gibi üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. 
– Hem mağazalara hem de Serdar Hakan Akademi’e sorduğunuz tüm soru ve cevaplara ulaşabilirsiniz.     
– Tüm sorularınız için Canlı Destek ekibimizden 7/24 yardım alabilirsiniz   

KEP yazışmalarınızı Serdar Hakan Akademi KEP (Kayıtlı e-posta adresi) : [email protected] üzerinden yapabilirsiniz

Serdar Hakan Akademi Müşteri hizmetleri 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. Bizlere n11 mobil uygulamasından, 0532 795 19 69 Whatsapp numaramızdan veya 0216 429 06 01 Müşteri Hizmetleri numaramızdan 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz

Siparişinize ait detaylara üyelik girişi yaptıktan sonran hesabım menüsündeki siparişlerim sekmesinden ulaşabilirsiniz.

Yabancı uyruklu kişiler, Serdar Hakan Akademi’e üye olabilir. Ancak ürün gönderimi, sadece yurt içi ve KKTC’deki adreslere yapılır.

Serdar Hakan Akademi üyeliği ücretsizdir. Üye olmak için, ana sayfanın üst köşesinde bulunan ‘’ÜyeOl’’ linkini tıklayarak üyelik formunu doldurabilirsiniz. (Kırmızı işaretle belirtilen alanların doldurulması zorunludur.)  Aktif olarak kullandığınız ve hemen kontrol edebileceğiniz bir e-posta adresi ve telefon numarası girmelisiniz. Formu doldurduktan sonra ‘’Üye Ol’’ butonuna basarak, telefonunuza gelen doğrulama kodunu ilgili alana girmeniz gerekmektedir. Sonrasında e-posta adresinize gönderilen aktivasyon linkinden hesabınızı doğrulayabilirsiniz.

Dilerseniz Facebook hesabınızla da siteye hızlıca giriş yapabilirsiniz.

Not: Serdar Hakan Akademi’e üye iseniz ikinci kez kayıt olmanıza gerek yoktur. Şifremi Unuttum linkinden tekrar şifre alabilir ve sistemde kayıtlı olan bilgilerinizi değiştirerek işlemlerinize devam edebilirsiniz. 

Üyelik talebiniz alındıktan sonra gerekli durumlarda, iletişim bilgileriniz üzerinden sizinle irtibata geçilebilecektir.

Misafir kullanıcı sayfasında ülke kodu ve cep telefonu doldurulması gereken zorunlu alanlardır. Cep telefonunuza gelen doğrulama kodu ile giriş yaptıktan sonra misafir kullanıcı olarak Serdar Hakan Akademi’den alışveriş yapabilirsiniz. Siparişinizi ise size gönderilen e-posta ve sms ile takip edebilirsiniz.

Üye olmanız halinde size özel kupon, indirim ve diğer avantajlardan da yararlanabilirsiniz.

Üyelik ve kişisel bilgileriniz, Kullanıcı Sözleşmesi’nde belirtilen durumlar haricinde ve onayınız olmadan diğer üyeler ve üçüncü kişiler ile paylaşılmaz. Üyelik Sözleşmesi’nde ve Gizlilik Politikası’nda haklarınızı daha detaylı olarak inceleyebilirsiniz. 

Serdar Hakan Akademi özel kampanyalardan, indirim avantajlarından ve kuponlarından sadece üyeler faydalanabilir.

Üyelik mail adres değişikliği için  Hesabım menüsü – Üyelik Bilgilerim – E-Posta alanına kullanmak istediğiniz yeni adresinizi yazarak bilgileri güncelleyebilirsiniz.

18 yaşından büyük olan ve Üyelik Sözleşmesi’ni kabul eden herkes, Serdar Hakan Akademi’e üye olabilir. 

Serdar Hakan Akademi üyeliği ücretsizdir. Üyelik formunu doldurarak kolay ve güvenli bir şekilde siteye kaydolabilirsiniz.

Şifreniz 6 – 15 karakter arası uzunlukta olmalı, harf ve rakam içermelidir.

Hayır, Serdar Hakan Akademi’de kapıda ödeme seçeneği yoktur.

Serdar Hakan Akademi’den yapacağınız alışverişlerde, kredi kartınızın bağlı olduğu banka bu sistemi destekliyorsa ödeme sayfasında 3D Secure seçerek ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

3D Secure sistemiyle yapılan alışverişin geçerli sayılabilmesi için; kart sahibinin, yapılan işlemi, banka tarafından kendine verilen sms şifresiyle onaylaması gerekiyor. Yani kredi kartı numaranız başkaları tarafından biliniyor olsa bile şifreniz sadece sizde olduğundan internet ortamında güvenli alışveriş yapabilirsiniz.

3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde, kart sahibine sms ile gelen şifreyle kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa kredi kartı için kullanılan uygulamaya “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir.

Aynı gün teslimat tutarını, sepetteki ve ödeme sayfasındaki kargo ücreti alanında görebilirsiniz. Teslimat ücretini, siparişle birlikte ödeyebilirsiniz. 

BKM Express, Bankalararası Kart Merkezi (BKM) ve bankalara birlikte geliştirilen, internet üzerinden alışverişlerin hızlı ve pratik yapılmasını sağlayan bir çözümdür. Kart sahibiyseniz BKM Express’e kaydolabilir, kart bilgilerinizi paylaşmadan alışveriş yapıp taksit ve puan kazanabilirsiniz. 

Axess, Wings ve Bonus hariç debit (ATM) kartlarının puanları alışverişte kullanılamaz.

3D Secure seçeneğini kullanarak banka kartlarıyla güvenli bir şekilde ödeme yapabilirsiniz. 

Ürün satın alması sırasında birden fazla ödeme seçeneğini birleştirerek ödeme yapamazsınız.Farklı kredi kartlarıyla tek bir ödeme yapılamaz.

CVV numaranızı bankanızdan öğrenebilirsiniz.

Kredi kartınızın arka yüzündeki numaranın son 3 rakamı CVV2, CVC2 veyaCID adı verilen bir güvenlik kodudur. Örneğin kartınızın arkasında 0000 1111 2222 3333 444 yazıyorsa CVV2 numarası (Güvenlik Numarası) 444′tür. 
CVV2 veya CVC2 denen güvenlik kodu, kredi kartı sahteciliğinin önüne geçmek için kullanılan yöntem olarak oluşturulmuştur. Genellikle telefon, faks ve internet üzerinden yapılan alışverişlerde kartınızın fiziksel olarak var olup olmadığının kontrolü amacıyla kullanılır. Güvenlik numarası banka tarafından kartın basımı sırasında, kredi kartı numarasının ve son kullanma tarihinin sadece bankanın bildiği bir yöntem şifrelenmesi ile oluşturulur. 

Akbank Direkt, İş Bankası, Albaraka TürkKatılım, Denizbank, Kuveyt Türk Katılım Bankası veya VakıfBank ileödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.  Bu bankaların internet ya da mobilbankacılığını kullanıyorsanız havale ile ödemenizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Evet. Havale ile ödeme banka hesapları arası para transferi olduğu için ödeme yapacağınız bankanın müşterisi olmanız ve internet ya da mobil bankacılık kullanıcısı olmanız gerekmektedir.

Bankanızın internet / mobil bankacılık için uyguladığı havale sınırları geçerlidir. Havale limitinizde değişiklik yapmak istediğiniz taktirde bankanız ile görüşmeniz gerekmektedir.

Hayır gerekmez. Seçtiğiniz bankanın sistemine bağlandıktan sonra her şey müşterisi olduğunuz banka ile sizin aranızdadır. Bankanızın talimatlarını takip ederek güvenle ve kolayca ödemenizi tamamlarsınız.

Diğer HavaleSeçenekleri ile ödemede Alıcı IBAN No, sipariş no, ödeme tutarı gibi bilgilerigirmeden kolayca işleminizi yapabilirsiniz. Bankalarla olan entegrasyonumuzsayesinde bu bilgiler otomatik olarak bankanızın havale sistemine taşınır, sizsadece ödeme bilgileriniz onaylarsınız.

Banka hesabınızdanhavale ile ödeme yapabileceğiniz bir ödeme kolaylığıdır. Ödeme aşamasında “ödemeyap” butonunu kullandığınızda bağlanacağınız ComPay altyapısıyla sunulansayfada hesabınızın bulunduğu bankayı seçtikten sonra bir sonraki adımdabankanızın sistemine bağlanırsınız. Bankanızın sizden isteyeceği doğrulamabilgileri ile ödeme işlemine onay verdikten sonra ödemeniz anında gerçekleşirve otomatik olarak n11 sayfasına geri yönlendirilirsiniz.

İade talebiniz sistem tarafından onaylandığı takdirde, ürün bedeli 3 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız banka mevduat hesabınıza yansıtılır.

Havale ile ödemelerde ücret / komisyon bankanızın ücretlendirmepolitikası çerçevesinde uygulanır.

Ödeme Seçenekleri sayfasından taksit yapılan bankaları görebilirsiniz.

Akbank , Finansbank , Garanti ve Halkbank kredi kartlarının puanlarını alışverişlerinizde kullanabilirsiniz. 

Havale ile ödeme için banka hesabınızda yeterli bakiyenin olması gerekmektedir. Banka hesabınızda yeterli bakiye olmasa da kredili mevduat hesabı limitiniz varsa bu limit dahilinde de ödeme yapabilirsiniz.

Ödeme aşamasında kredi kartı bilgileri alanının altında Tüm taksit seçeneklerini gör linki bulunur. Bu linki tıklayıp farklı banka kartlarına uygulanan taksit seçeneklerini görebilirsiniz. Kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra altta bankanıza özel taksit seçenekleri çıkar. İstediğiniz taksit seçeneğini tıklayıp ödemenizi yapabilirsiniz. 
Taksit yapabilmeniz için ödemeniz gereken tutar minimum 75 TL ve üzeri olmalıdır.

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu’nun (BDDK) taksitlendirmeyi düzenleyen yönetmeliğine göre taksit sayısı 9 ayla sınırlıdır. Gıda, akaryakıt, telekomünikasyon, kozmetik, ofis malzemeleri ve kuyumla ilgili harcamalarda ise taksit seçeneği yoktur. Beyaz eşya ve mobilya alışverişlerinde en fazla 12 ay, elektronik eşya alımlarında 3 ay, bilgisayar ve seyahat alımlarında 6 ay olarak uygulanır. 

Ödeme sayfasında kart bilgilerinizi girdikten sonra alt tarafta çıkan Puanı Sorgula butonuna basarak kartınızdaki puanları görebilirsiniz. Kullanmak istediğiniz puan tutarını girebilir veya tümünü kullanabilirsiniz.

Serdar Hakan Akademi’de alışveriş yaparken kulandığınız karta ait  bilgiler, Serdar Hakan Akademi’de saklanmaz. Bu nedenle kartınız bilginiz dışında kullanılamaz.

Kredi kartıyla ödeme yaptıktan sonra taksitlendirme seçeneği değiştirilemez. Eğer taksit sayısını değiştirmek istiyorsanız siparişi iptal edip tekrar satın alabilirsiniz. 

Ödeme sayfasında kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra alt tarafta bankanıza özel taksit seçenekleri çıkar. İstediğiniz taksit seçeneğini tıklayıp ödemenizi yapabilirsiniz. 

Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ilgili ürünün yanında yer alan Yorum Yap butonuna basarak yorum yazabilirsiniz. Yorum alanından hem mağaza hem de ürünle ilgili görüşlerinizi paylaşarak diğer kullanıcılara yardımcı olursunuz. Mağaza hakkında yaptığınız değerlendirme, mağazanın puanını etkiler.
Misafir kullanıcıysanız size gönderilen e-postadaki Sipariş Detayı linkini tıklayın, ürünün yanındaki Yorum Yap butonuna basarak yorum yapabilirsiniz

Sepetim sayfasından satın almak istediğiniz ürünleri seçtikten sonra Satın Al butonuna basın.  (Eğer tek bir ürün satın alacaksanız ürün detay sayfasındaki Hemen Al butonuna basabilirsiniz.) Siparişinizin ve faturanızın gönderilmesini istediğiniz adresleri seçin veya yeni bir adres girin. Ödemeyi kredi kartı, banka kartı, sanal kart, BKM Express, MasterPass ve GarantiPay ile gerçekleştirebilirsiniz. Kart  bilgilerinizi girip eğer taksit yapılabilen ürünlerse taksit seçeneklerinden birini seçip alışverişinizi tamamlayın.  

Ürünlerin faturasının adınıza kesilmesi ve kargonun doğru kişiye teslim edilmesi için alıcıların alışverişlerinde TC kimlik numarası yazması zorunludur.

Vade farkı, bankanızın taksit seçeneklerine göre bankanız tarafından alınır. Ödeme sayfasında kart bilgilerini girdikten sonra çıkan taksit seçeneklerinden vade farkını görebilirsiniz.

Taksitli yapılan alışverişlerin iadeleri, banka prosedürleri gereği, taksit süresi ve ilgili taksit tutarlarına göre yapılır. Taksitli siparişlerde iade yapıldığında kartınıza tek seferde ödeme yapılarak toplam işlem tutarı kadar limit açılır. Banka işlem ve süreçlerine göre ekstrenizde artı/eksi bakiye olarak görebilirsiniz.

Ödeme tamamlandıktan ve siparişiniz onaylandıktan sonra  ürün ekleyemezsiniz. Yeni ürün için tekrar sipariş vermeniz gerekir. 

Ödeme sırasında Akbank Müşteri Numarası veya TCKN’nizi girerek, Akbank Direkt şifresi ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Akbank Direkt şifrenizi unuttuysanız “Şifre Al” butonundan şifrenizi hemen alabilirsiniz.

Serdar Hakan Akademi’den yaptığınız alışverişlerin ödemesini kredi kartı, banka kartı, sanal kart, BKM Express, Masterpass, GarantiPay, Garanti Alışveriş Kredisi veya  Akbank Direkt Öde ile gerçekleştirebilirsiniz. 

 
Diğer Havale Seçenekleri” sekmesini kullanarak Albaraka Türk Katılım, Denizbank, Kuveyt Türk Katılım Bankası veya VakıfBank hesaplarınızdan havale ile ödeme yapabilirsiniz.  Ayrıca Akbank Direkt Öde ile Direkt Kredi veya hesaptan havale seçenekleriyle de ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Satın alma sırasında hata olmasının sebebi; kartınızın internet alışverişlerine açık olmaması, yeterli limitinizin bulunmaması, kartın son kullanma tarihinin geçmiş olması ya da 3D şifrenizle ilgili olabileceği gibi farklı sebepleri olabilmektedir. Farklı bir kartla ödeme yapmayı deneyebilir ya da bankanızla görüşerek durumu iletebilirsiniz.

EFT ile ödeme seçeneğimiz bulunmamakta olup ödeme sayfasında”DiğerHavale Seçenekleri” sekmesini kullanarak Albaraka Türk Katılım, Denizbank,Kuveyt Türk Katılım Bankası, İş Bankası veya VakıfBank hesaplarınızdan havale ile ödeme yapabilirsiniz. Ayrıca Akbank Direkt Öde ile Direkt Krediveya hesaptan havale seçenekleriyle de ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz

Ön bilgilendirme ve satış sözleşmesini açtıktan sonra İndir butonuna basarak bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Serdar Hakan Akademi’de mağazalardan satın aldığınız ürünler, satıcı firmaların garantisi kapsamında ve sorumluluğundadır. Garanti belgesinde yer alan irtibat numarasından firmayla irtibata geçerek garanti durumunu sorgulatabilirsiniz. 
Sahte ve taklit ürünlerin satışını engellemek için Marka Koruma Merkezi‘ni hayata geçiren Serdar Hakan Akademi, fikri mülkiyet ve telif hakları konusunda markalara %100 destek verir.

İncelediğiniz ürün sayfasında  yer alan Hemen AL butonuna basarak ürünü sepete atmadan direkt satın alabilirsiniz. Tek bir ürün satın alacaksanız Hemen Al ile kolay ve hızlıca alışveriş yaparsınız.

Serdar Hakan Akademi’de sayfaların en üstünde yer alan arama kutusuna, ürünle ilgili anahtar kelimeleri yazdıktan sonra Ara butonuna basarak site içinde arama yapabilirsiniz. 
Ürüne kategorisinden de ulaşabilirsiniz. Tüm Kategoriler başlığından ana kategorileri ve alt kategorilerini tıklayarak ilerleyebilirsiniz.    Arama sonuç sayfalarında, aradığınız kritere uygun ürünleri liste halinde görebilirsiniz. Sol taraftaki filtreleri (kategori, marka, fiyat aralığı, kargo ücreti vs.) kullanarak belli kriterlere göre arama yapabilirsiniz.
Anahtar kelime ile veya kategorileri dolaşarak yapılan aramalarda çok sayıda sonuca ulaşılabilir. Sonuç sayfasında sağ üst kısımda yer alan “Sırala” alanından sonuçları belirli kriterlere göre sıralayabilirsiniz. Fiyatına (en düşükten en yükseğe veya tam tersi), satış miktarına, yorum sayısına, ürün notuna veya satıcının Mağaza Puanına göre ürünleri listeleyebilirsiniz. 
Arama sonuçlarını,  sağ üst kısımda yer alan “Görünüm” alanından liste veya katalog seçenekleri standart veya alt alta görünümlü listelemeyi kullanabilirsiniz.

Ürün detay sayfasından o ürünle ilgili detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz: Ürün özellikleri, kargo ücretini kimin ödeyeceği, mağazanın diğer ürünleri, taksit seçenekleri vs. Ürün ve mağaza  yorumları, ürünü satın alan Serdar Hakan Akademi üyeleri tarafından yazılır. Alışverişlerinizde, daha önce ürünü satın almış üyelerin yorumlarından faydalanabilirsiniz. Ürünle ilgili sorularınızı, ürün sayfasındaki Mağazaya Soru Sor butonuna basarak mağazaya iletebilirsiniz.

– Ürün detay sayfasını iyi inceleyin. Bu sayfada ürün özelliklerini, ürünü satışa sunan mağazanın puanını, kargo ücretini kimin ödeyeceğini, benzer ürünleri, taksit seçeneklerini, alışveriş sonrası bilgilerini (iade, değiştirme şartları vs.) ve ürün yorumlarını görebilirsiniz.  
– Mağaza bilgilerine göz atın. Mağaza Puanı, teslimat hızı ve kullanıcı yorumlarına bakarak daha güvenli alışveriş yaparsınız.
– Satın almayı düşündüğünüz ürünün benzerlerinin fiyatları ve özellikleri inceleyin.  
– Eğer ürünle ilgili aklınıza takılan bir şey varsa ürün detay sayfasındaki Mağazaya Soru Sor butonuna basarak sorunuzu mağazaya iletebilirsiniz. 

Serdar Hakan Akademi’de ikinci el ürün satışı yasaktır, bazı ürün gruplarında yenilenmiş ürün satışı yapılabilmektedir. Bu ürünler, mağazalar tarafından ürün detay sayfasında açıkça belirtilmektedir.

Ürün detay sayfasında ve size gönderilen sipariş e-postalarında mağazanın ürünü en geç hangi tarihte kargoya vereceği belirtilir. Serdar Hakan Akademi’de ödeme alındıktan sonra, mağaza belirttiği süre içinde siparişi kargoya verir ve sisteme kargo bilgilerini girer. Kargo bilgileri, e-posta adresinize ve faturadaki cep telefonu numaranıza SMS ile gönderilir. Ayrıca Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından da siparişin durumunu takip edebilirsiniz.

Ücretsiz kargo seçeneği sadece Türkiye sınırları içerisindeki teslimat adresleri için geçerlidir.

Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasından kayıtlı tüm adreslerinizi görebilirsiniz. Kayıtlı adreslerinizin alt kısmında yer alan Geçerli Adres Yap linkini tıklayıp seçim yapabilirsiniz

Aynı mağazadan satın aldığınız ürünler, tedarik süreleri farklı değilse tek kargoyla birlikte gönderilir. Farklı mağazalardan alınan ürünler için tek kargo ile gönderim yapılmaz. 

Durum tespit tutanağı,nünün teslimatında iade edebilmeniz için kargo görevlisine düzenletmeniz gereken edebilmeniz için gerekli evraktır. Ürününüzde eksik, arıza, kusur veya belirtilenden farklı bir durum olduğunda kargo görevlisine bu belgeyi hazırlatmalısınız. 

Kargoyu teslim alan kişinin talebi üzerine onun nezaretinde hazırlanan içerik tespit belgesidir.

Teslimat adresi bilgilerinde belirtilen kişi adına bir yakını kimlik tespitiyle kargodan ürünü  teslim alabilir. Kargo görevlileri, eğer teslimat adresinde kimseye ulaşamazsa kapıya bir pusula bırakır. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefon bilgisi bulunur. Kargo şubesi, ürününüzü  3 gün boyunca bekletir ve bu süre içinde size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir. Adresinizde bulunmadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgilerle ulaşıp ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Böyle durumlarda hızlı bir şekilde kargo firmasıyla irtibata geçtikten sonra tekrar kargo talebinde bulunmanızı öneririz. Ürün çoktan mağazaya ulaştıysa ürünün tekrar kargoya verilmesi için mağazayla irtibata geçebilirsiniz. 

Fatura adresinizi teslimat adresiyle aynı seçebilir veya farklı bir adres girebilirsiniz. 
Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasından adres bilgilerinizi güncelleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz. 
Sipariş verirken Adres Seçimi aşamasında Yeni Adres Ekle butonuna basıp yeni adres ekleyebilir veya kayıtlı adresleriniz arasından seçim yapabilirsiniz.

Siparişin faturasına yazılacak adres bilgileridir.

Fatura adresinizi, Hesabımmenüsündeki Adreslerim sayfasından fatura adresinizi tanımlayabilirsiniz. Fatura türü seçimini de adres bilgilerinizi girerken yapabilirsiniz. Unutmayın, en fazla 10 adres girebilirsiniz. 
Fatura adresinizi teslimat adresiyle aynı seçebilir veya farklı bir adres girebilirsiniz. 
Sipariş verirken Adres Seçimi aşamasında Yeni Adres Ekle butonuna basıp yeni adres ekleyebilir veya kayıtlı adresleriniz arasından seçim yapabilirsiniz.
Mağaza siparişinizi onaylayana kadar teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Sipariş verdiğiniz ürünün teslimat adresinde değişiklik yapmak istiyorsanız Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasını açın. Değiştirmek istediğiniz siparişin üst tarafında bulunan adres alanını tıklayıp bilgileri düzenleyebilirsiniz.
Eğer siparişiniz onaylandıysa mağaza ürünü kargoya vermiş olabileceği için adres değişikliği yapılamaz.

Ürünü teslim alırken orijinal kutusunda, kargo paketinde veya üründe hasar, darbe, kırık, kusur tespit ettiğiniz durumlarda kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturabilirsiniz. Kargo görevlileri, ürün teslimatı sırasında ürünü kontrol etmenizi beklemek zorundadır.

Kargonun kendisinde veya ambalajında herhangi bir hasar (yırtılma, patlak, ezilme, ıslanma vb.) meydana gelmesi halinde kargo görevlisi tespit amaçlı düzenlenen belgedir

Eğer satın aldığınız ürün farklı bir adrese yönlendirilmişse, ürün detay sayfasından veya Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından Mağazaya Soru Sor butonuna basarak mesajınızı mağazaya iletebilirsiniz. 
Hesabım sayfasından Canlı Destek butonuna basarak müşteri hizmetlerimizden yardım alabilirsiniz

Mağaza, ürünü kargoya verdikten sonra ortalama 3 iş günü içerisinde kargonuz elinize ulaşır. Resmi ve idari tatiller bu süreye dahil değildir.

Eğer kargo bilgileri eksik veya hatalı girilmişse ve gönderinin durumunu takip edemiyorsanız mağazayla iletişime geçebilirsiniz. Ürün detay sayfasından veya Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından Mağazaya Soru Sor butonuna basarak mesajınızı mağazaya iletebilirsiniz.  
Hesabım sayfasından Canlı Destek butonuna basarak müşteri hizmetlerimizden de yardım alabilirsiniz

Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfanızdan veya size gönderilen sipariş kargoya verildi konulu e-postadan kargo takip numarasına ulaşabilirsiniz.

Kargo teslim edilirken alıcının imza ve kimlik bilgilerinin yazıldığı fatura nüshasıdır, maliye onaylı yasal bir belgedir. 

Aynı mağazadan tek seferde  alınan birden fazla ürün, tek kargo ile toplu gönderilebilir. Ancak farklı mağazalardan alınan ürünler için tek kargo ile gönderim yapılamaz. 

Serdar Hakan Akademi’de kargo ücreti için 3 seçenek bulunur. Alıcı Öder, Ücretsiz Kargo (mağaza öder) ve Şartlı Kargo (Mağazaların belli bir alışveriş tutarı üstüne ücretsiz gönderim yapması). 
Ürün detay sayfasında fiyatın üstündeki Standart Gönderim alanından kargo ücreti ve şirketi ile gönderim yapılan şehir gibi bilgilere ulaşabilirsiniz. 
Mağaza ürünü kargoya verdikten sonra gönderi bilgilerini sisteme girer. Kargo bilgileri, e-posta adresinize ve faturadaki cep telefonu numaranıza SMS ile gönderilir. 
Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki Kargo Takip butonuna basarak veya kargo takip numarasının linkini tıklayarak siparişinizin yerini öğrenebilirsiniz. Kargo Takip butonun üstündeki takip numarası ile kargo şirketinin internet sitesinden de siparişinizi izleyebilirsiniz. 
Serdar Hakan Akademi’de satışa sunulan tüm ürünler kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken mağazalar tarafından hasar kontrolünden geçer. Buna rağmen cam eşya, elektrikli ısıtıcı gibi niteliği itibarıyla hassas ürünlerde taşıma sırasında düşürülmesi veya kargoya hatalı yüklenmesi nedeniyle hasar oluşabilir. Böyle bir durumda yapmanız gerekenler şöyle; 
– Ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın. 
– Herhangi bir hasar gördüğünüzde Hasar Tespit Tutanağı* hazırlatın.  
– Görevliyi, hasarlı gelen ürünle ilgili tam ve doğru kelimelerle tutanak tutması için uyarın. “Ürün teslim edildiğinde kontrol edildi ve hasarlı olduğu görüldü.” gibi bir açıklamanın yer aldığı tutanak, ürün iade işleminizi hızlandıracaktır. 
– Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve Hasar Tespit Tutanağı hazırlamalarını istemeniz gerekir.  
– Ürünü, Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte mağazaya geri gönderdiğinizde ürün değişimi işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.  
– Kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo firması ile geri gönderin.
Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasında yer alan Yeni Adres Ekle butona basarak teslimat adresi ve fatura adresi tanımlayabilirsiniz. 
 
Önemli Not: Teslimat adresi alanına en fazla 10 farklı adres ekleyebilirsiniz.
Saat 14.59’a kadar verilen siparişler aynı gün, 15.00’ten sonra verilen siparişler ertesi gün adresinize teslim edilir. 
 
*Sipariş ve teslimat saatlerinin detaylarını aşağıda görebilirsiniz.
00.00 – 11.59 saatleri arasında verilen siparişler aynı gün saat 18.00’e kadar,
12.00 – 14.59 saatleri arasında verilen siparişler aynı gün 18.00 – 22.00 saatleri arasında,
15.00 – 23.59 saatleri arasında verilen siparişler ertesi gün saat 15.00’e kadar teslim edilir.

Sepetinizdeki ürünleri tek sipariş olarak bir adrese gönderebilirsiniz. Dilerseniz sepetinizi bölüp birden fazla sipariş verebilir, siparişler için farklı teslimat adresleri girebilirsiniz.

Kargo firmaları ile yapılan gönderimlerde, ortalama teslim süresi 2 iş günüdür. Ancak posta yoluyla yapılan gönderimlerde bu süre 7 ila 10 gün sürebilir. 
Mağazanın ürünü kargoya verdikten sonra sisteme girdiği gönderi bilgileri, e-posta adresinize ve faturadaki cep telefonu numarasına gönderilir. Ürün kargolandıktan sonraki 3 iş günü sonunda halen size ulaşmadıysa Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından Ertele butonuna basarak sipariş sürecinizi dondurabilirsiniz. Konuyla ilgili kargo firması ve mağaza ile görüşmeniz gerekir. Mevcut Sipariş sayfasındaki veya ürün detaydaki Mağazaya Soru Sor butonuna basarak mesajını mağazaya iletebilirsin. Kargoyla ilgili bir sorun yaşanıyorsa mağaza, kargo şirketi ile görüşerek sorunu çözebilir.
Mağaza siparişi kargoya verdiyse gecikme kargo firmasından kaynaklanmış olabilir. Siparişle ilgili size gönderilen e-postadan veya Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından Kargo Takip butonuna basarak siparişinizin nerede olduğunu görebilirsiniz. Sipariş detayındaki Ertele butonuna basarak sipariş onay sürecini uzatabilirsiniz. 
 Ürün detay ve Mevcut Sipariş sayfalarında yer alan Mağazaya Soru Sor butonundan mağazayla iletişime geçebilirsiniz. Mağazaya ulaşamıyorsanız n11’e üye girişi yapıp Hesabım sayfanızdan Canlı Destek uzmanıyla görüşebilirsiniz.  
Mağaza siparişinizi onaylayana kadar teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Sipariş verdiğiniz ürünün teslimat adresinde değişiklik yapmak istiyorsanız Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasını açın. Değiştirmek istediğiniz siparişin üst tarafında bulunan adres alanını tıklayıp bilgileri düzenleyebilirsiniz.
Eğer siparişiniz onaylandıysa mağaza ürünü kargoya vermiş olabileceği için adres değişikliği yapılamaz.
Adres bilgilerinizi, Hesabımmenüsündeki Adreslerim sayfasından değiştirebilirsiniz. 
Sipariş verdiğiniz ürünün teslimat adresinde değişiklik yapmak istiyorsanız Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasını açın. Değiştirmek istediğiniz siparişin üst tarafında bulunan adres alanını tıklayıp bilgileri düzenleyebilirsiniz. Mağaza siparişinizi onaylayana kadar adresinizde değişiklik yapabilirsiniz. 

Teslimat adresinizi, Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasından değiştirebilirsiniz. Kayıtlı adresinizi, sağ alt kısmında yer alan Düzenle linkini tıklayarak güncelleyebilirsiniz.

Serdar Hakan Akademi’den satın aldığınız ürünlerin teslimatı sadece Türkiye sınırları içerisine ve KKTC’ye  yapılır.

Teslimat adresi bilgilerinde belirtilen kişi adına bir yakını kimlik tespitiyle kargodan ürünü  teslim alabilir.

Ürünün size ulaşmaması kargo firmasıyla ilgili olabilir. Konuyla ilgili olarak kargo firmasıyla görüşmeniz gerekebilir. 
Sipariş onay sürecini uzatıp paranızın mağazaya aktarılmasını geciktirebilirsiniz. Bunun için Serdar Hakan Akademi üye girişi yapıp Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasına gidin. Ürünün yanındaki Ödemeyi Ertele butonuna basarak sipariş onay sürecini uzatın. 
Hesabım sayfasında yer alan Canlı Destek butonuna basarak müşteri hizmetlerinden de yardım alabilirsiniz.
Cayma Hakkı kapsamında iade kargo ücreti mağazaya aittir. Alıcıların, kişisel sebeplerle dahi olsa kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakkı vardır.
İade/değişim talebinde bulunurken mağazanın anlaşmalı olduğu kargo firmasını seçerek ürünü ücretsiz gönderebilirsiniz.  

Kargo firması tercihi mağaza tarafından yapılır. Mağazalar anlaşmalı oldukları kargo firmaları ile ürün gönderir. Ürün detay sayfasında fiyatın üstündeki Standart Gönderim linki tıklayarak hangi kargo firması ile gönderileceğini görebilirsiniz. 

Mağaza onaylamadan önce tüm siparişi veya siparişinizden çıkarmak istediğiniz ürünü iptal edebilirsiniz. Üyeyseniz Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki İptal Et butonuna basmanız yeterlidir.

Siparişiniz onaylandıktan sonra Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki İptal Talep Et butonuna basarak mağazaya iptal talebinizi iletebilirsiniz.

Misafir kullanıcıysanız alışverişe birlikte gönderilen e-postadaki Sipariş Detayı linkinden iptal işleminizi yapabilirsiniz.

Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek seferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyunca hesap ekstrenizde +,- bakiye olarak görebilirsiniz.

Alıcının (müşterinin), teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğini satıcıya (mağazaya) bildirmesi gerekir. Mağaza, müşterinin talebini aldıktan sonra 7 gün veya gönderi mağazaya teslim edildikten 2 iş günü içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini müşteriye hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür. Serdar Hakan Akademi Ödeme Koruma Sistemine göre ürün bedeli mağazaya aktarılmış olsa bile cayma hakkı gereğince müşteri, ürünü iade edip parasını geri alma hakkına sahiptir. 

6502 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince, alıcıların (müşterilerin), teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve “kargo ücreti ödemeden” ürünleri iade etme hakları vardır. Yönetmeliği her kurumun uygulaması gerekmektedir.

Cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde, iade kargo ücreti mağazalara aittir. Alıcılar, ürünleri kişisel sebeplerle iade etseler dahi kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Mağazaların anlaşmalı kargo şirketiyle gönderilmeyen kargoların ücretini alıcı öder.

Müşterinin, 14 gün içinde mağazaya iade talebinde bulunduğu halde iadesi mümkün olmayan durumlar aşağıdaki gibidir:  
– Alıcının isteğiyle kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler,
– Niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler (İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.)
– Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.), basılı ürünler (Kitap, dergi vb.), yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri,
– Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,
– Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (Külçe, Ziynet Altın ve Gümüş kategorisindeki tüm ürünler vb.)
– Tatil kategorisinden satın alınan otel, yurt içi/yurt dışı turlar, gezi ve uçak bileti gibi ürün ve hizmetler. Bu ürün ve hizmetlerin iptal/iadesi, satıcı acente uygulaması doğrultusunda yapılır.)

Satın aldığınız ürün kargoya verilmişse siparişi iptal edemezsiniz. Kargoya verilen ürünler için iade süreci uygulanır. 

Kredi kartıyla ödeme yaptıktan sonra siparişi iptal etme durumunda, para iadesi kredi kartına yapılmaktadır. Diğer metotlarla para iadesi almak mümkün değildir. 
Not: Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde iade tutarı, bankaların yoğunluk ve süreç uygulamalarına bağlı olarak 3 iş günü içerisinde kredi kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır. Ayrıntılı bilgi almak için bankanızla görüşebilirsiniz.

Mağaza, siparişinizi onayladıktan sonra kargoya hazırlar. Siparişinizi iptal etmek istediğinizde mağaza siparişi çoktan kargolamış olabilir. Ürün mağazadan çıktığı için iptal işlemi gerçekleştirilemez. Bu nedenle mağazanın onayladığı siparişler için iptal talebinde bulunabilirsiniz. 

Tek çekimli alışverişlerde para iadesi, tek seferde toplam tutar olarak yapılır ve kart limitiniz, iade tutarı kadar açılır. 
Taksitli alışverişlerde de para iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılmasına rağmen banka süreçleri nedeniyle size taksitlendirilerek yansıtılır. 

Para iadesi yerine farklı bir ürün satın alınması mümkün değildir.

Acentelerin iptal/iade koşulları farklılık gösterir. Satın aldığınız hizmetin detay sayfasından acentenin iptal/iade koşullarını görebilirsiniz. 
Üyeyseniz Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından, misafir kullanıcıysanız size gönderilen e-postadaki Sipariş Detayı linkinden iptal, iade işlemlerinizi yapabilirsiniz. 

Mağazayla irtibata geçip ürünü geri göndermeniz gerekir. Ürün detay sayfasından veya Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından Mağazaya Soru Sor butonuna basarak mağazaya ulaşabilirsiniz. 

Öncelikle ürünü satın aldığınız mağazanın ürün için onay verip vermediğini kontrol edin. Mağaza ürünü onaylamadan önce siparişi iptal edebilir, ürünü onaylandıktan sonra ise iptal talebinde bulunabilirsiniz. 
 
Ürünün henüz onaylanmadığı durumda;

Üye olarak alışveriş yaptıysanız, Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki İptal Et butonuna tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. 

İptal işlemi sonrası ürün bedeli, kredi kartınız veya banka kartınız üzerinden size kesintisiz olarak iade edilecektir.  
 
Kargoya verilen ürünler için iade süreci uygulanması gerekir.
Üye hesabınızla alışveriş yaptıysanız Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından siparişin durumuna bakabilirsiniz.
Misafir kullanıcıysanız alışveriş yaptıysanız alışverişten sonra size gönderilen e-postalardaki Sipariş Detayı linkini tıklayarak kontrol edebilirsiniz. 

Bankaların süreç ve uygulamalarına göre ücret iadesinin hesabınıza yansıması, ortalama 3 iş günlük bir süreyi bulabiliyor. Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeni ile taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek seferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyunca hesap ekstrenizde, +,- bakiye olarak görebilirsiniz.

Bankaların süreç ve uygulamalarına göre para iadesinin, kredi kartlarına yansıması ortalama 3 iş günü, banka kartlarına yansıması 7 iş günü bir süreyi bulabilir. İade edilen ürün bedeli, hesabınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır. Siparişle birlikte ödemesini yaptıysanız kargo ücreti de para iadesiyle birlikte yatırılır. Detaylı bilgi için bankanızla görüşebilirsiniz. 

Siparişinizi iptal ettikten sonra ücret iadesi, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 3 iş gün içerisinde kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır. Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeni ile taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek ferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyunca hesap ekstrenizde, +,- bakiye olarak görebilirsiniz.

Taksitli yapılan alışverişlerin iadeleri, banka prosedürleri gereği, taksit süresi ve ilgili taksit tutarlarına göre yapılır. Taksitli siparişlerde iade yapıldığında kartınıza tek seferde ödeme yapılarak toplam işlem tutarı kadar limit açılır. Banka işlem ve süreçlerine göre ekstrenizde artı/eksi bakiye olarak görebilirsiniz.

Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek seferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyunca hesap ekstrenizde +,- bakiye olarak görebilirsiniz. hesabım sayfası üzerinden canlı destek ile görüşebilirsiniz

Kredi kartı ile yapılan ödemelerde, bankaların süreç ve uygulamalarına göre iadelerin, kredi kartlarına ve banka kartlarına yansıması ortalama 3 iş günlük bir süreyi bulabilir. İade edilen ürün bedeli, kredi kartı limitinize veya vadesiz hesabınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır. Ayrıca gelecek olan ekstrenizde (hesap özeti) iade işlemini görebilirsiniz. Sorunun devam etmesi durumunda konuyu bankanızla görüşmeniz gerekir.

Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek ferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyıunca hesap ekstrenizde, +,- bakiye olarak görebilirsiniz

Mağaza, ürün detay sayfasında “İade Olmaz” diye yazdıysa bile tüketici haklarını göz önünde tutarak alıcının iade talebini almak zorunludur.

İptal talebinizi ilettikten sonra mağaza , ürün tedarik süresi içerisinde talebinize cevap vermelidir. Bu süre içinde yanıtlanmayan iptal talebi, sistem tarafından otomatik onaylanır. Mağaza henüz siparişi kargoya vermemişse iptal talebinizi onaylar. Siz iptal talep ettiğinizde sipariş kargolanmış ise mağaza iptal talebinizi reddebilir. Bu durumda sipariş size ulaştıktan sonra iade sürecini başlatmanız gerekir.

Tüm Türkiye´ye Ücretsiz Gönderim

Yukarıdaki tüm siparişlerde 400 TL

% 100 Ögrenme Garantisi

100% Güvenli Ödeme

MasterCard / Visa

Para biriminizi seçin