Arnold 5.7.1.0 for 3DS Max – E-Book
Arnold – 3ds Max için Arnold
Arnold, Solid Angle tarafından geliştirilen gelişmiş bir platformlar arası işleme kitaplığı veya API’sidir.
Sony dahil film, televizyon ve animasyon alanında önde gelen birçok kuruluş tarafından kullanılıyor
Resimler Imageworks. Fotogerçekçi, fiziksel tabanlı bir ışın izleme sistemi olarak geliştirildi.
CG animasyonu için geleneksel tarama çizgisi tabanlı işleme yazılımına alternatif.
Arnold, bilgisayarınızın performansını en etkili şekilde kullanmanızı sağlayan en ileri algoritmaları kullanır.
donanım kaynakları: bellek, disk alanı, çoklu işlemci çekirdeği ve SIMD/SSE birimleri.
Arnold mimarisi mevcut boru hatlarına kolayca uyum sağlayacak şekilde tasarlandı. Bir tepenin üzerine inşa edilmiştir
takılabilir düğüm sistemi; kullanıcılar yeni gölgelendiriciler yazarak sistemi genişletebilir ve özelleştirebilir,
kameralar, filtreler ve çıktı sürücüsü düğümlerinin yanı sıra prosedürel geometri, özel ışın türleri ve
Kullanıcı tanımlı geometrik veriler. Arnold mimarisinin temel amacı eksiksiz bir yapı sağlamaktır.
animasyon ve görsel efektler için birincil oluşturucu olarak çözüm. Ancak Arnold da kullanılabilir
gibi:
– Geleneksel tarama çizgisi oluşturucuları için bir ışın sunucusu
– Aydınlatma verilerinin işlenmesi/prosedürel olarak oluşturulması için bir araç (video oyunları için ışık haritaları)
– Etkileşimli bir oluşturma ve yeniden aydınlatma aracı
Arnold – Arnold for 3ds Max
Arnold is an advanced cross-platform rendering library, or API, developed by Solid Angle and
used by a number of prominent organizations in film, television, and animation, including Sony
Pictures Imageworks. It was developed as a photo-realistic, physically-based ray tracing
alternative to traditional scanline-based rendering software for CG animation.
Arnold uses cutting-edge algorithms that make the most effective use of your computer’s
hardware resources: memory, disk space, multiple processor cores, and SIMD/SSE units.
The Arnold architecture was designed to easily adapt to existing pipelines. It is built on top of a
pluggable node system; users can extend and customize the system by writing new shaders,
cameras, filters, and output driver nodes, as well as procedural geometry, custom ray types, and
user-defined geometric data. The primary goal of the Arnold architecture is to provide a complete
solution as a primary renderer for animation and visual effects. However, Arnold can also be used
as:
– a ray server for traditional scanline renderers
– a tool for baking/procedural generation of lighting data (lightmaps for videogames)
– an interactive rendering and relighting tool
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.